2014. március 29., szombat



2 . fejezet

milla & meddy
 

és akkor kapott egy váratlan telefon hívást a kórház volt
meddyt elütööte az autó
milla berohant és az a szörnyű látvány fogadja hogy az lb-je ott
fekszik véresen és lehet hogy meg hal ,akkor milla odarohant és beszélt hozzá
- meddy ,meddy szólalj meg - szólongatta könnyesen
de a lány nem szólalt meg
azzal bevitték őt a műtőbe
és 6 órával később csak annyit lát hogy meddy egész arca be van kötözve
milla nem tudta hogy most mi is történik
hogy isten nem szereti azért veszi el tőle a leg jobb bariját
és akkor meddy aszt mondta
-milla ,milla hol vagy
milla beszaladt és egy hatalmas szikla estt le a szivéről mikor látja hogy
lb-je él
és nem halt meg











milla akor érezte először a boldogságot már mint úgy
igaziból de az egésznek korántsem volt vége ugyanis
meddynek pénz kelett  ahoz hogy élhessen és
milla számláéjára íratta
-milla valamit el kell mondanom
-mond
-drága volt a műtét és
én én a te számládra rattam az egészet
de tud sajnálom
-mikor meg ismerkedtünk én aszt hittem más vagy
de látod pénzre mész - válaszolta csalódottan
tudod mit nem fizetem ki át íratom a tiedre
fizess te

és ezzel a mondatal millat azóta se látták newtoonban





















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése